Izrada sajta: Miloš Spasić.
Hosting: eRadionica.
Posle odličnog starta debitantske WTCC sezone srpski automobilista Dušan Borković imaće lepu šansu da na sledećoj rundi u Mađarskoj ostvari još bolje rezultate, pošto su organizatori šampionata skinuli balast od 60 kilograma sa automobila svih timova osim Sitroena, koji su bili dominantni na prve dve staze u Maroku i Francuskoj. Tako će 4.maja na trkama na stazi Hungaroring, vozila Sitroen C-Elize kojima upravljaju Ivan Miler, Sebastijan Loeb i Hoze Marija Lopez ostati na težini od 1.160 koligrama, dok će Honda Sivik, Lada Granta, ali i Ševrolet (među kojima i Borkovićev Cruze #98) imati 1.100kg.
Kalkulacija kompenzacionih težina automobila utvrđuje se na osnovu rezultata s prethodne dve trke, kao i kvalifikacija. Kako su Sitroeni ostvarili pobede u Maroku i Francuskoj, ali i imali najbrže krugove na trkama, kao i pol-pozicije, odlučeno je da ostanu na maksimalnih 1.160 kilograma, dok su ostalim vozilima težine svedene na propisani minimum. Analogno ovom izračunavanju težina, automobilima će ista varirati na trkama u Slovačkoj, u zavisnosti od rezultata koje budu postigli na Hungaroringu. Ova mera redukcije težine omogući će Borkoviću, ali i ostalim takmičarima da budu konkurentniji u nastavku WTCC sezone.
© 2006–2024 Poluvreme.rs sva prava zadržana. Uslovi korišćenja portala.