Izrada sajta: Miloš Spasić.
Hosting: eRadionica.
Srpski automobilista Dušan Borković još jednom je oduševio svojim nastupom u debitanstkoj sezoni u WTCC. Fantastični Duca je u svom Chevrolet Cruze #98 osvojio sedmo mesto i novih šest bodova u šampionatu, a ono o čemu će se dugo pričati posle trke je njegov duel s legendom auto-sporta Sebastijanom Loebom. Borković je počeo trku s pete pozicije i u prvoj polovini trke pao za jedno mesto, kada je usledio prvi od mnogobrojnih napada devetostrukog svetskog reli šamiona. Dušan je majstorski vozio na stazi Pol Rikar, ostavljajući u neverici francuskog asa, ali i mnogobrojnu domaću publiku.
Nije Loeb mogao pored Borkovića, pa čak ni posle dva izlaska sigurnosnog automobila sredinom trke. Koliko je vozač NIS Petrol by Campos racing tima odlično vozio, videlo se tri kruga pre kraja kada mu se ukazala prilika da napadne Marokanca Benanija i dođe na peto mesto. Nažalost, u trenucima kad je pokušao da se probije, Borković bira lošiju putanju, što znalački koristi Loeb i pretiče ga. Do kraja trke, Borković je lako odbio moguću pretnju Mihelisa i sigurno prošao kroz cilj kao sedmoplasirani.
„Prva trka je prošla užasno. Imao sam ogromnih problema sa set-upom automobila, mnogo je zanosio zadnjim krajem. Posle su se pojavili i problemi s menjačem. Srećom, druga trka je prošla perfektno. Borio sam se kao lav iako nismo uspeli da napravimo idealan set-up“
– rekao je Borković posle trke u Francuskoj.
O spektakularnoj borbi s jednim od najvećih vozača svih vremena, Borković kaže da će mu ostati u pamćenju.
„Pola trke je Loeb bio iza mene, jurili smo se, udarali… Mnogo je lep osećaj kad imate najboljeg vozača sveta iza sebe i da ne može da vas pretekne. Međutim, odlučio sam da ga propustim očekujući da će sa sledećim vozačem da se „ćušne“ i izgubi poziciju, pa da ih prođem obojicu. Ipak, nisam to uspeo, praktično sam uništio prednje gume. Veoma sam zadovoljan jer sam se sjajno borio i ponovo ušao u prvih 10 na trci Svetskog šampionata, što je veliki uspeh“
– opisuje Borković.
Borković je u prvoj trci zauzeo 14.mesto, zbog prevelikog zanošenja zadnjeg dela automobila na mokroj stazi, na kakvoj nije imao prilike da testira svoj automobil. Srpski vozač posle dva trkačka vikenda ima 15 osvojenih bodova.
Sitroeni su dominirali i u Francuskoj, ostvarivši dve duple pobede. U prvoj trci trijumfovao je Ivan Miler ispred Sebastijana Loeba i Gabrijelea Tarkvinija (Honda), dok je Hoze Marija Lopez drugu trku završio ispred Ivana Milera i Tijaga Monteira (Honda). Sledeća runda WTCC je u Mađarskoj, a trke na stazi Hungaroring
© 2006–2024 Poluvreme.rs sva prava zadržana. Uslovi korišćenja portala.