Izrada sajta: Miloš Spasić.
Hosting: eRadionica.
Srpski automobilista Dušan Borković spremno dočekuje poslednji trkački vikend sezone u Evropskom kupu turing automobila (ETCC). Domaćin velikog finala ovogodišnjeg šampionata biće staza „Brno“ u Češkoj, na kojoj će Borković braniti treću poziciju u generalnom plasmanu najjače S2000 klase. Borković nema mnogo iskustva na najpopularnijoj češkoj stazi, najpoznatijoj po trkama Moto GP šampionata, ali ističe da će pokušati to da nadoknadi tokom treninga.
– „Imao sam nedavno test u Brnu, ali zbog lošeg vremena nisam mogao da steknem pravu sliku. Zato mi je trening u petak od velikog značaja, kako bih se što bolje upoznao sa onim što me čeka u trkama. Svakako ću je manje znati nego moji rivali, ali takva je trenutno situacija“
– rekao je Borković.
Najmlađi osvajač Dijamantske kacige u istoriji srpskog automobilizma ističe da staza nije mnogo zahtevna što se tiče vožnje, ali jeste tehniči, i objašnjava zašto se na njoj najviše očekuje od vozača koji voze BMW.
– „Brno zovu BMW stazom, zato što je napravljena za BMW. Ima duge i brze krivine, što BMW modelima odgovaraju, a to pokazuje i činjenica da kada su na njoj vožene trke Svetskog šampionata turing automobila, vozači BMW-a su bili uvek napred. Ima mnogo uspona i padova, sve krivine su veoma slične, nijedna nije mnogo opasna, osim prve desne, u kojoj se koči jako kasno, a vozi se četvrtom brzinom 150 km/h. Ostale krivine su sporije“
– istakao je srpski automobilista.
Borković očekuje da će na poslednjem trkačkom vikendu sezone imati podršku srpskih navijača. Pred poslednju trku sezone, Čeh Petr Fulin drži prvo mesto u generalnom plasmanu sa 66 bodova, ispred Mata Homole iz Slovačke, koji ima 58 i Borkovića sa 35. Slede Rikli sa 30 bodova, Matejovski i Guger sa po 28, kao i Skuz sa 23.
© 2006–2024 Poluvreme.rs sva prava zadržana. Uslovi korišćenja portala.